Το 2002, μετά από πολυετή, επιτυχημένη πορεία στη διδασκαλία, ίδρυσα το κέντρο ξένων γλωσσών Διάλεκτος έχοντας ως κεντρική φιλοσοφία την αγάπη και το σεβασμό προς τους μαθητευομένους. Δεύτερο σκέλος της φιλοσοφίας μου ήταν να βοηθώ και να συμπορεύομαι με τα παιδιά, με υποστήριξη και κατανόηση, χτίζοντας μια σχέση ειλικρίνειας με τα ίδια και τις οικογένειές τους, χωρίς να ωθούμαι μόνο από βιοποριστικά κριτήρια. Έτσι, δημιούργησα το κέντρο ξένων γλωσσών Διάλεκτος με οικογενειακό χαρακτήρα που βασίζεται στην προσωπική και ανθρώπινη επαφή, σε αντίθεση με την απρόσωπη εικόνα των μεγάλων εκπαιδευτικών ομίλων.
Από το 2007, ο σύζυγός μου, ο κύριος Ανδρέας Ι. Μηλιόπουλος αποτελεί το δεύτερο βασικό στέλεχος του διδακτικού προσωπικού του κέντρου το οποίο πλαισιώνεται και από διδάσκοντες την Αγγλική, τη Γερμανική, την Ιταλική και τη Γαλλική γλώσσα. Στο σύνολό της, η ομάδα των καθηγητών είναι άριστα καταρτισμένη με πανεπιστημιακούς και μεταπτυχιακούς τίτλους και συνεχή επιμόρφωση στις σύγχρονες τεχνολογίες και μεθόδους διδασκαλίας.
Στην πορεία των χρόνων λειτουργίας του κέντρου, η τοπική κοινωνία έχει εμπιστευτεί εμάς ως διδάσκοντες, βλέποντας την ποιότητα της δουλειάς μας, την αναγνώριση που δίνουμε στην αξία του κάθε διδασκόμενου, όπως και την έντονη επιθυμία μας να προσφέρουμε ολοκληρωμένη γνώση της ξένης γλώσσας, πέρα από την δυνατότητα απόκτησης ενός πτυχίου. Οι μαθητές που έχουν ολοκληρώσει τις σπουδές τους στο κέντρο μας αποτελούν ζωντανές μαρτυρίες της επιτυχημένης μας πορείας και απόδειξη της φιλότιμης προσπάθειάς μας.
• Γιατί σας λέμε την αλήθεια. Ο έλεγχος των τριμήνων που θα κρατήσετε στα χέρια σας θα αντιπροσωπεύει την πραγματική εικόνα επίδοσης του παιδιού σας, αφού θα βασίζεται σε σειρά ατομικών, ομαδικών, γραπτών και προφορικών δραστηριοτήτων οι οποίες πραγματοποιούνται κάτω από την επιτήρηση των διδασκόντων.
• Γιατί αν υπάρχει κάποιο θέμα στην πρόοδο ή την ενσωμάτωση του παιδιού σας στην τάξη, η ενημέρωση σας θα είναι άμεση και η υποστήριξή μας ουσιαστική.
• Γιατί μας ενδιαφέρει η προσπάθειά μας να είναι ολοκληρωμένη, λειτουργική και να εναρμονίζεται με τις ανάγκες της προσωπικότητας του παιδιού σας.
• Γιατί η οικοδόμηση της πίστης στον εαυτό και η καλλιέργεια της αγάπης για τη γλώσσα μας γεμίζει ικανοποίηση και αποτελεί σημαντικό μέρος της προσπάθειας μας.
• Γιατί μας ενδιαφέρει η επιτυχία του παιδιού σας να συνοδεύεται πλήρως από καλή χρήση της γλώσσας που μαθαίνει, σε κάθε περιβάλλον που θα κληθεί να την χρησιμοποιήσει.
• Γιατί οπλίζουμε τους μαθητευομένους με αξίες και στέρεες γνώσεις που αποδεικνύονται πολύτιμες στην πορεία του χρόνου.
• Γιατί δουλεύουμε με ολιγομελή τμήματα καθώς έτσι έχουμε τη δυνατότητα να επικεντρωθούμε σε κάθε παιδί ξεχωριστά και να βοηθήσουμε όλη την ομάδα να κατανοήσει το διδασκόμενο υλικό.
• Γιατί προωθούμε τους μαθητές “γρήγορων ταχυτήτων” ώστε να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους με το ρυθμό που τους ταιριάζει και να μην επιβαρύνεται η οικογένεια με κόστος που δεν χρειάζεται να πληρώσει.
• Γιατί κατανοούμε τις οικονομικές δυσκολίες της εκάστοτε οικογένειας προσφέροντας τιμές λογικές και συζητήσιμες σε σχέση με τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.
• Γιατί προσφέρουμε τμήματα pre-junior (ηλικίες 5-7 ετών) δωρεάν.
• Γιατί το υλικό που χρησιμοποιούμε είναι επιλεγμένο με αυστηρά κριτήρια και το περιβάλλον διδασκαλίας είναι σύγχρονο και φιλικό.
• Γιατί επιμένουμε στην αμεσότητα τις διαπροσωπικής, προφορικής επικοινωνίας.
• Γιατί προσφέρουμε θερινά τμήματα για επίσπευση σπουδών, εφόσον αυτό είναι εφικτό και επιθυμητό από τον διδασκόμενο.
• Γιατί ενθαρρύνουμε τους σπουδαστές να συμπληρώνουν τη μελέτη τους με λογοτεχνικές και διαδικτυακές πηγές.
• Γιατί επιλέγουμε τους συνεργάτες μας όχι μόνο ως καταρτισμένους επιστήμονες αλλά και με γνώμονα το ήθος και το μεράκι για διδασκαλία.
• Γιατί πιστεύουμε στην δια βίου εκπαίδευση και επιμόρφωση. Η ιδέα “γηράσκω αεί διδασκόμενος” εφαρμόζεται πρώτα από εμάς, δίνοντας έτσι το παράδειγμα προς μίμηση στους σπουδαστές μας.
• Γιατί πιστεύουμε στα πλεονεκτήματα της πολυπολιτισμικής κοινωνίας και συμμετέχουμε, μέσω της διδασκαλίας μας, στην επιτυχή ένταξη μαθητών διαφόρων εθνικοτήτων, την καλλιέργεια εν-συναίσθησης και τη δημιουργία αισθημάτων αποδοχής και σεβασμού μεταξύ αυτών και της κυρίαρχης κοινωνικής ομάδας.
Αθηνά Γιαννάκου
• ΑΤΕΙ Αθηνών – Οικονομικό Τμήμα
• Deree College – Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (ΒΑ)
• Πάντειο Πανεπιστήμιο – Τμήμα Κοινωνιολογίας (ΒΑ)
• Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας (ΒΑ) Αριστείο (9.40)
• St Michael’s College, Vermont, U.S.A. – Διδασκαλία της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΜΑ), Μεταπτυχιακός τίτλος
• Oxford University – Διαδυκτιακά μαθήματα σε θέματα Ιστορίας της Τέχνης
• University of Memphis, Tennessee, U.S.A. - Τμήμα Θετικών Επιστημών, Βιολογία (ΒΑ)
• University of Indianapolis, Athens – Μεταπτυχιακό στην Ψυχολογία (ΜΑ)
• Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και λογοτεχνίας. Αριστείο (9.07)
• Παρακολούθηση μεγάλου αριθμού σεμιναρίων και ημερίδων ψυχολογίας και μεθόδων διδασκαλίας.
• Πιστοποιημένος εξεταστής πιστοποιητικών Β1 , Β2, C1, C2
• Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Αριστείο (9,31).
• Ελληνογαλλικό μεταπτυχιακό (ΕΚΠΑ-Αngers) - Διδασκαλία των γλωσσών στην Ευρώπη: εκπαίδευση στη γλωσσική και πολιτισμική διαφορετικότητα των σχολικών πληθυσμών.
• Μεταπτυχιακό - Διδασκαλία της Γαλλικής ως Ξένη Γλώσσα (ΕΑΠ) - εν εξελίξει.
• Πιστοποιημένος εξεταστής διπλωμάτων DELF (A1-B2) και DALF (C1-C2) του Γαλλικού Ινστιτούτου.